آیت الله اختری: یمنی ها به تجاوزگران درس سختی را خواهند داد

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: مطمئن هستیم که یمنی ها از این مرحله عبور می کنند و به تجاوزگران درس سختی را خواهند داد.

آیت الله اختری: یمنی ها به تجاوزگران درس سختی را خواهند داد

همایش «موضع علمایی و سیاسی حامی ملت یمن» علیه تجاوز صهیوآمریکایی و سعودی و اماراتی به یمن، امشب شنبه 16 بهمن 1400 در حوزه امام خمینی(ره) در شهر قم، برگزار شد.

آیت الله محمد حسن اختری در پیامی به این همایش با اشاره به استمرار جنگ علیه یمن اظهار کرد: از سال ها پیش تاکنون، جنایت ها علیه مردم یمن در حال انجام شدن است. ما جنگ علیه یمن را محکوم می کنیم و از همه آزادگان می خواهیم که حمایت خود را از ملت یمن، اعلام کنند.

وی ادامه داد: ما به شدت هدف قرار دادن غیرنظامی های یمنی توسط امارات و عربستان را به شدت محکوم می کنیم، تروریسم عربستان و امارات، همه یمن را در بر گرفته است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: ما از سازمان های بین المللی و نهادهای حقوق بشری و دادگاه های جهانی می خواهیم که تحقیق در خصوص جنایت های علیه مردم یمن را انجام بدهند. ما در مجمع جهانی اهل بیت(ع)، تمام تلاش ها را برای متوقف شدن جنگ در یمن انجام می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما به ملت صبور یمن که اراده اش متزلزل نمی شود، تاکید می کنیم که در کنار شما هستیم و همه حمایت های مادی و رسانه ای و سیاسی را از شما خواهیم کرد و مطمئن هستیم که یمنی ها از این مرحله عبور می کنند و به تجاوزگران درس سختی را خواهند داد.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
9*9=? کد امنیتی