دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به گیلان سفر می‌کند + برنامه‌ها

سه شنبه, 19 بهمن 1400

    دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سفر به گیلان، ضمن حضور در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت و یادواره شهدای مسجد ولی‌عصر(عج) فومن، در مراسم بزرگداشت 22 بهمن در رودسر به سخنرانی می‌پردازد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به گیلان سفر می‌کند + برنامه‌ها

 آیت‌الله «رضا رمضانی»، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) روز چهارشنبه، 20 بهمن 1400، همزمان با دهه مبارک فجر به استان گیلان سفر می‌کند.

ایشان در نخستین برنامه، عصر روز چهارشنبه با حضور در شهرستان فومن، در یادواره 56 شهید و 72 نفر از والدین شهدای مسجد ولی‌عصر(عج) بالامحله فومن به سخنرانی می‌‌پردازد.

این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز شده و با مداحی کربلایی «سیدمحسن بنی‌فاطمه» همراه خواهد بود.

آیت‌الله رمضانی، صبح روز پنجشنبه، 21 بهمن 1400 نیز با حضور در حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) رشت در جمع طلاب و اساتید حوزه، سخنرانی می‌کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) همچنین عصر روز پنجشنبه، در جلسه اخلاق رسانه سازمان بسیج رسانه گیلان حضور یافته و سخنرانی خواهد کرد.

آخرین برنامه سخنرانی آیت‌الله رمضانی در گیلان مربوط به مراسم بزرگداشت 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در رودسر است که پیش از نماز جمعه در مصلی این شهر برگزار می‌شود.

-------------

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
9+4=? کد امنیتی