پیام تسلیت معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت (ع) - معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محمد علی معینیان به شرح زیر است:

 

بسم‏ الله الرحمن الرحیم

" من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلاً »

با کمال تأثر و اندوه فراوان در سالروز میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(علیه‏السلام) روح بلند خادم امام رضا(ع) و مردم شریف ایران، حضرت آیت‏الله دکتر سیدابراهیم‏ رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب و خدوم ملّت، به ملکوت اعلا پیوست.
همچنین شهادت جانگداز امام جمعه محبوب و مردمی تبریز، آیت‏ الله آل هاشم و دیپلمات نجیب و انقلابی جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان موجب تأسف و تألم گردید.
بی‏ تردید فقدان این عزیزان ضایعه‏ ای جبران ناپذیر برای کشورمان است، زیرا این شهداء با داشتن روحیه جهادی در خدمتگزاری به مردم و وفاداری به آرمان‏های انقلاب اسلامی ایران و تبعیت از ولایت و آموزه‏ های حضرت امام خمینی( قدس الله نفسه الزکیه) و رهبر معزّز و مکرم انقلاب حضرت آیت‏ الله العظمی امام خامنه‏ ای دام ‏ظله ‏العالی بعنوان الگو و چراغ درخشان در تارک تاریخ جاودان خواهند ماند.
از خداوند متعال برای خانواده ‏های معزّز و مکرم این شهیدان صبر و آرامش و اجر جزیل و برای روح آنان علو درجات در بهشت برین و در جوار ائمه‏ اطهار علیهم ‏السلام مسئلت می ‏نمایم.

انالله و انا الیه راجعون
محمدعلی معینیان
معاون امور بین الملل

 

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
1*1=? کد امنیتی