ابنا شهرستان‌ها – رشت اهل‌بیت (ع) مظهر جلال و جمال خداوند هستند

جمعه, 24 آذر 1402

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) و همه انبیای الهی آمدند تا صلح و عدالت را در جامعه بشری پیاده کنند، گفت: اهل‌بیت (ع) مظهر جلال و جمال خداوند هستند.

اهل‌بیت (ع) مظهر جلال و جمال خداوند هستند

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ـ آیت‌الله «رضا رمضانی» روز پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که در نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: انسان‌ها نمی‌توانند به صورت کامل، جایگاه و شخصیت واقعی اهل‌بیت (ع) را بشناسند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اهل‌بیت (ع) مظهر جلال و جمال خداوند هستند، تصریح کرد: اگر انسان می‌خواهد علم و قدرت الهی را مشاهده کند می‌تواند اهل‌بیت (ع) را الگو و مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه اهل‌بیت (ع) دارای جایگاه عصمت هستند، افزود: باید در حد توان خود از ائمه اطهار(ع) در زندگی خود الگوبرداری کنیم.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه خداوند به مومنان وعده نداده تا در زندگی دنیایی با مشکل مواجه نشوند، تصریح کرد: مومن واقعی در دنیا متحمل بلاها و مشکلات می‌شود و همچنین پیامبران الهی با مشکلات زیادی همراه بودند.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه پیامبر اکرم(ص) و همه انبیای الهی آمدند تا صلح و عدالت را در جامعه بشری پیاده کنند، خاطرنشان کرد: در نشریات کشورهای اروپایی، پیامبر اکرم(ص) را فردی جنگجو معرفی می‌کنند، در صورتی که ایشان از اخلاق نیکویی برخوردار بودند.

وی ادامه داد: باید کارهای زیادی در حوزه رسانه انجام دهیم تا پیامبر اکرم(ص) را به شکل واقعی پیامبر رحمت و مهربانی معرفی کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) در تمام عرصه‌ها همواره بصیرت داشتند اما بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص)، این موضوع بیشتر شکوفا شد.

وی به ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا(س) اشاره و تاکید کرد: ایشان به معنای واقعی دو شاخصه بصیرت و در کنار ولی خدا ایستادن را داشتند.

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
6-6=? کد امنیتی