بازدید رئیس دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع) از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور + عکس

رئیس دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع) اظهار کرد: جریان‌سازی مطالعات قرآنی در کشورهای متعدد و به زبان‌های مختلف بسیار مهم است و باید دانشجویان خبرساز تربیت کنیم.

حجت الاسلام «سعید جازاری معموئی» رئیس دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع) از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.

دکتر جازاری معموئی در این بازدید که محمدحسین حسنی، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل خبرگزاری ایکنا، حضور داشت در جریان فعالیت‌های این دو نهاد قرآنی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع) در این بازدید اظهار کرد: جریان‌سازی مطالعات قرآنی در کشورهای متعدد و به زبان‌های مختلف بسیار مهم است و باید دانشجویان خبرساز تربیت کنیم.

معرفی مدارس قرآنی آکادمیک در خارج از کشور، معرفی قرآن‌پژوهان خارجی و آثار آنان و برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری قرآنی برای دانشجویان خارجی دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع) از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این دیدار بود.

در ادامه نیز بر تعامل رسانه‌ای ایکنا با دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع) به منظور پوشش اخبار این مرکز و تشکیل کارگروه با هدف اجرای برنامه‌های مورد نظر دو طرف تأکید و اعلام شد که ۴۵۰ دانشجو از ۱۱ ملیت در ۱۰ رشته در دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع) مشغول تحصیل هستند.

 

 

 

 

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
3*3=? کد امنیتی