رکن‌آبادی: زنان و کودکان فلسطینی در دفاع از عقیده و وطن ثابت‌قدم ایستاده‌اند

یکشنبه, 21 آبان 1402

مدیر امور بانوان مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) اظهار داشت: در کنار مظلومیت زنان و کودکان فلسطین، صحنه عجیب دیگری که دنیا را متأثر نموده، قدرت ایمان و صبر آنان است که در دفاع از عقیده و وطن، ثابت قدم ایستاده‌اند.

رکن‌آبادی: زنان و کودکان فلسطینی در دفاع از عقیده و وطن ثابت‌قدم ایستاده‌اند

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ـ در حاشیه نشست اولین اتحادیه بین‌المللی زنان ضد ظلم با عنوان"ما رأیت الا جمیلا"، خانم دکتر رکن‌آبادی نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) در این نشست در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیروزی تنها غلبه نظامی نیست، بلکه مظلومیت و شهادت هم خود نوعی پیروزی است.

وی با بیان اینکه حماسه عاشورا نشان داد که در اوج مظلومیت هم می‌توان پیروز بود، به ضرورت تأسی به حضرت زینب(س) گفت: این بانوی بزرگ اسلام، الگویی بی‌همتا برای زنان آزاده و وارسته جهان است. امروز در غزه حکایت حماسه مادرانی را می شنویم که در کنار پاره‌های تن فرزندان دلبند خود ایستاده و فریاد "فداک یا اقصی" سر می‌دهند که زبان از بیان عظمت این مادران قاصر است.

خانم رکن‌آبادی با اشاره به سکوت خیانت آمیز سازمان‌های بین‌المللی و سران برخی کشورها، افزود: این سکوت که تمام انسانیت را نشانه گرفته، هدفی غیر از نابودی انسانیت ندارند.

وی همچنین عنوان کرد: در کنار مظلومیت زنان و کودکان فلسطین، صحنه عجیب دیگری که دنیا را متأثر نموده، قدرت ایمان و صبر آنان است که در دفاع از عقیده و وطن، ثابت قدم ایستاده‌اند و با شرایط سخت تنها خدا را حامی و پشتیبان خود می‌دانند.

مدیر امور بانوان مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در پایان درباره نقش بانوان فلسطینی در تربیت نسل مبارز و صبور گفت: با توجه به جنایت‌هایی که در غزه می‌بینیم، امروز فلسطین به مسأله انسانیت تبدیل شده است.

 

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
1*5=? کد امنیتی