سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد مجمع جهانی اهل بیت(ع) منصوب شد

یکشنبه, 21 آذر 1400

مراسم معارفه "سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد مجمع جهانی اهل بیت (ع) " روز یکشنبه ۲۱ آذرماه با حضور آیت الله «رضا رمضانی» برگزار شد.

مراسم معارفه حجت الاسلام «محسن حسنی سعدی» به سمت "سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد مجمع جهانی اهل بیت(ع) " روز یکشنبه ۲۱ آذرماه با حضور آیت الله «رضا رمضانی» برگزار شد.

آیت الله رمضانی در این مراسم گفت: جناب آقای حسنی از روحانیون فاضل و مخلص و باسابقه در حوزه‌های مختلف هستند و با توجه به مجموعه شناختی که نسبت به ایشان داشتیم از ایشان درخواست شد که در بخش نظارت و بازرسی حضور داشته باشند.

وی افزود: در همه مجموعه‌ها نظارت تعریف شده و یک امر استاندارد در دنیاست و در چارت جدید مجمع جهانی اهل بیت(ع) هم تعریف شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن حسنی سعدی نیز طی سخنانی در این مراسم با قدردانی از حسن اعتماد دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: در ابتدای کار ارزیابی و نظارت نیازمند تدوین آیین نامه‌ها و دستورالعمل است و در این راه نیازمند مساعدت و همراهی مدیران و کارکنان مجموعه هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که در پرتو یک فضای برادری و روحیه جهادی و رشد کمی و کیفی امور منویات دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) حاصل شود.

دکتر «عبدالرضا راشد» معاون توسعه مدیریت و منابع مجمع جهانی اهل بیت(ع) نیز در این مراسم گفت: ارزیابی و نظارت باید به بهبود عملکرد بیانجامد، ما هم در مجمع جهانی اهل بیت(ع) در خدمت شما هستیم و امیدواریم در انجام کار‌های خود موفق و مؤید باشید.

در پایان این نشست حکم انتصاب حجت الاسلام حسنی سعدی به شرح زیر قرائت شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام محسن حسنی سعدی دام توفیقاته

به موجب این حکم جنابعالی را که دارای توانمندی، حسن سابقه، تعهد و تجارب ارزنده می‌باشید به عنوان سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد مجمع جهانی اهل بیت (ع) منصوب می‌کنم.

با عنایت به اهمیت و جایگاه خطیر این مسئولیت، ضمن رعایت اصول حرفه‌ای مصرح در شرح وظایف و حداکثر استفاده از تخصص در حوزه‌های فعالیت، با برنامه‌ای جامع و بکارگیری روش‌های نوین و ابزار‌های کارآمد در نظام بازرسی و ارزیابی عملکرد نسبت به تعالی معنوی اجرایی این مجموعه حداکثر تلاش را داشته باشید.

در این راستا، تنظیم و استقرار نظام مدیریت عملکرد و سیستم‌ها و روش‌های مناسب ارزیابی، تهیه و تدوین شاخص‌های عمومی اختصاصی و معیار‌های ارزیابی عملکرد و ارزیابی مستمر عملکرد واحد‌های سازمانی از مقدمات ضروری تحول خواهی و نیل به اهداف و برنامه‌های این مجموعه است.

امید است با رعایت تقوای الهی و رویکرد مدیریت جهادی و تحول آفرین با استفاده از همه ظرفیت‌ها در تحقق اهداف متعالی مجمع با رعایت صرفه جویی و حسن اجرای مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

رضا رمضانی

 

001.jpg

 

002.jpg

 

003.jpg

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
3+9=? کد امنیتی