شیخ نبیل حلباوی: ایران به یقین انتقام ترور شهید فخری زاده را می‌گیرد

عضو سوری شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت:
شیخ نبیل حلباوی: ایران به یقین انتقام ترور شهید فخری زاده را می‌گیرد

عضو سوری شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در خطبه های نماز جمعه در حرم حضرت رقیه(س) در شهر دمشق در پایتخت سوریه با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از تجلیات اهل بیت(ع)، انقلاب اسلامی ایران است که برای نخستین بار، یک انقلاب اسلامی شکل گرفت و حکومت اسلامی به وجود آمد که موضع گیری های اسلامی دارد و به دنبال نشر فرهنگ اسلامی است و براساس منهج اهل بیت(ع) در خدمت اسلام و مسلمین است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر شیخ "نبیل حلباوی" ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در خدمت یک گروه یا مذهب نیست بلکه در خدمت اسلام و همه مسلمانان و آزادگان و مدافعان از انسانیت در همه زمان ها و مکان ها است. همه دشمنی ها با جمهوری اسلامی برای ایجاد تزلزل در مواضع این نظام و محور مقاومت است. محور مقاومت اکنون از ایران تا عراق و سوریه و فلسطین و لبنان و یمن گسترده است. همه دشمنی ها با سوریه به خاطر قرار گرفتن در محور مقاومت است و اگر رهبری و مردم سوریه حاضر به خارج شدن از این محور می شدند، به گونه دیگری با این کشور برخورد می شد.

وی افزود: دلیل ترور دانشمندان هسته ای ایران این است که رژیم صهیونیستی نمی خواهد که ما مسلمانان به لحاظ علمی پیشرفت کنیم و از انرژی هسته ای، استفاده صلح آمیز داشته باشیم. غربی ها می گویند که ما به دنبال این هستیم که ایران، سلاح هسته ای نداشته باشد. این درحالی است که صدها کلاهک هسته ای در اسرائیل و ده ها هزار کلاهک هسته ای در آمریکا وجود دارد. آنها دروغگو، منافق و مخالفت پیشرفت مسلمانان هستند. می خواهند جلوی پیشرفت علمی جمهوری اسلامی ایران را بگیرند، چون می دانند که این پیشرفت نه تنها به نفع ایران بلکه به نفع همه مسلمانان و آزادگان در جهان است.

حلباوی با اشاره به خدمات ایران به کشورهای اسلامی اظهار کرد: ایران فناوری پیشرفته و دقیق را در اختیار جنبش انصارالله یمن، الحشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان، ارتش سوریه و گروه های مقاومت فلسطین قرار داد. ایران نه تنها شیوه ساخت موشک را به این جنبش ها آموخت بلکه به آنها فناوری های مربوط به امور زیربنایی را نیز قرار داد. دشمنان می خواهند که ما مسلمانان عقب مانده، ضعیف و عاجز باقی بمانیم. خجالت آور این است که اکثر حکام کشورهای عربی و اسلام با دشمنان در توطئه ها علیه ایران از جمله ترور شهید فخری زاده که ملقب به سلیمانی برنامه هسته ای ایران بود، مشارکت داشتند. دشمنان خواستند با این ترور جلوی برنامه هسته ای ایران را بگیرند که در خدمت به اسلام و مسلمین است.

وی خاطرنشان کرد: من با یقین می گویم که ما پیروز هستیم و این مطلب را برای دلخوشی نمی گویم. ایران قطعا بابت ترور شهید فخری زاده انتقام می گیرد. ایران تنها کشوری بود که جرات کرد به صورت علنی به یک پایگاه نظامی آمریکایی حمله کند. دشمنان می داند که با قدرت بزرگی به نام ایران مواجه هستند که جزئی از محور مقاومت است. این محور رو به پیروزی می رود و اسرائیل رو به زوال است. امام خمینی(ره) فرمودند که اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود. رهبر معظم انقلاب فرمودند که در قدس نماز می خوانیم، سخنی که از روی عاطفه نبود. ایشان خطاب به آمریکا هم گفتند که این کشور رو به ضعف و زوال است و به اذان زوال آمریکا و پیروزی بر دشمن صهیونیستی را می بینیم.

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
9-5=? کد امنیتی