شیخ یوسف الناصری: بزرگداشت روز جهانی قدس نباید تنها منحصر به جهان اسلام باشد

چهارشنبه, 07 ارديبهشت 1401
رئیس شورای ملی ادیان عراق گفت: باید بزرگداشت روز جهانی قدس با تمام امکانات، صورت بگیرد، این بزرگداشت نباید تنها منحصر به جهان اسلام باشد، بلکه باید در تمام جهان صورت بگیرد.
شیخ یوسف الناصری: بزرگداشت روز جهانی قدس نباید تنها منحصر به جهان اسلام باشد

وبینار "فلسطین؛ مسأله اول ما" عصر امروز چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 در آستانه روز جهانی قدس به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و با مشارکت مرکز امت واحده برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «یوسف الناصری » رئیس شورای ملی ادیان عراق در این وبینار با اشاره به بازتاب های انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب آمد تا ایرانی و غیرایرانی پیروز شود، انقلاب اسلامی ایران به دلیل داشتن رویکرد مقابله با صهیونیست ها از همه جهات محاصره است.
وی ادامه داد: تا زمانی که صهیونیست ها در فلسطین هستند ما در معرض شکست قرار داریم، صهیونیست ها بر شرکت های اقتصادی در جهان سیطره دارند.

رئیس شورای ملی ادیان عراق افزود: باید بزرگداشت روز جهانی قدس با تمام امکانات، صورت بگیرد، این بزرگداشت نباید تنها منحصر به جهان اسلام باشد، بلکه باید در تمام جهان صورت بگیرد، طی روزهای گذشته شاهد راهپیمایی در حمایت از قدس در کشور عمان بودیم که پیش از این سابقه نداشت.

الناصری با اشاره به لزوم وحدت بین کشورهای اسلامی اظهار کرد: باید وحدت بین کشورهای اسلامی در عرصه اقتصادی تحقق پیدا کند ، در آن صورت، جهان اسلام یک قدرت اقتصادی بزرگ در جهان را تشکیل خواهی داد، قدرتی که انواع تحریم ها را از بین می برد.

وی ادامه داد: ارتش رژیم صهیونیستی، آخرین خط دفاع از صهیونیست ها است، پیش از این ارتش نظامی، ارتش های رسانه ای و اقتصادی وجود دارد که در خط دفاع از صهیونیست ها، قرار دارند. نبرد ما با صهیونیست ها، یک نبرد جهانی است که فراتر از مرزها می باشد.

رئیس شورای ملی ادیان عراق افزود: ما نیاز به وحدت بین اندیشمندان جهان اسلام داریم و باید اقداماتی در این خصوص در دانشگاه ها و مراکز فرهنگی صورت بگیرد، جنبش فرهنگی، یک نسل را شکل خواهد داد.

الناصری، پروژه معادله قرن را یک پروژه شکست خورده دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نفس های آخر خود را می کشد، به همین دلیل این رژیم به خطوط دفاعی خود فشار می آورد تا مزدوری خود را نشان بدهند، طرح پروژه عادی سازی روابط در این راستا بوده است، رژیم هایی که عادی سازی روابط با اسرائیل را انجام دادند، مزدور بودن خود را به نمایش گذاشتند،

وی ادامه داد: ملت یمن، یک ملت کامل مقاوم است که رژیم سعودی را به ترس، انداخته است. باید محور مقاومت از جنبه های مختلف تقویت شود و اردوگاه های نظامی ایجاد گردد تا این اردوگاه ها از داوطلبان از نقاط مختلف جهان برای نبرد نهایی با رژیم صهیونیستی، استقبال کنند، ما در حال نزدیک شدن به این نبرد هستیم

رئیس شورای ملی ادیان عراق خاطرنشان کرد: مردان مقاومت صلح را محقق می کند همان طوری که این کار را در لبنان و عراق و یمن انجام دادند و این مردان خواهند توانست که صلح را در فلسطین محقق کنند.

برچسب

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
6+9=? کد امنیتی