پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی

جمعه, 08 ارديبهشت 1402

آیت‌الله رمضانی در پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت‌الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در حادثه سوء قصد را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
شهادت‌ عالم خدوم و جلیل القدر آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی رحمت الله علیه، موجب تأسف و تأثر گردید، ایشان خدمات ارزشمندی همچون نمایندگی ولی فقیه در سیستان بلوچستان و کاشان، و نماینده مردم سیستان بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری را در کارنامه خود داشتند، اینجانب این ضایعه مولمه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، روحانیت معظّم و مردم شریف استان مازندران، بیت شریف، بازماندگان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. او که عمر با برکت خویش را در خدمت اسلام و انقلاب و نشر معارف اهلبیت علیهم السلام صرف نمود، همچون حیات دنیایی‌اش با آرامش و اطمینان پا در سفر آخرت نهاد و ان شاءالله میهمان اولیاء و اوصیاء خواهد بود.
خدمات ایشان در مسیر نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و سایر خدمات علمی، اجتماعی، فرهنگی و دینی، حتما و حتما باقیات صالحات این عالم فرزانه و وارسته خواهد بود.
اینجانب مجددا فقدان آن عالم جلیل القدر را به علمای اسلام و حوزه های علمیه و همه ارادتمندان و خصوصا خاندان مکرم و خانواده داغدارشان تسلیت عرض می کنم و برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می نمایم.
رضا رمضانی
شایان ذکر است که آیت الله عباسعلی سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.
.........................................
پایان پیام/  268
 
 

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
9*2=? کد امنیتی