پیام خبرگزاری بین المللی ابنا در پی انفجار تروریستی در دفتر خبرگزاری آوا و مرکز تبیان در مزارشریف

یکشنبه, 21 اسفند 1401

خبرگزاری بین المللی ابنا با صدور پیامی به حجت الاسلام والمسلمین عیسی مزاری شهادت جمعی از فعالیت رسانه ای و فرهنگی در پی انفجار تروریستی در دفتر خبرگزاری آوا و مرکز تبیان در مزارشریف را تسلیت گفت.

پیام خبرگزاری بین المللی ابنا در پی انفجار تروریستی در دفتر خبرگزاری آوا و مرکز تبیان در مزارشریف

در پی حمله تروریستی روز گذشته به دفتر خبرگزاری صدای افغان(آوا) و مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان در شهر مزارشریف که به شهادت و زخمی شدن ۴۰ نفر انجامید، خبرگزاری بین المللی ابنا در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین حسینی مزاری این فاجعه غم‌انگیز را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

سرور ارجمند جناب حجة الاسلام والمسلمین حسینی مزاری (زید عزه العالی)

و کارکنان محترم خبرگزاری صدای افغان (آوا) و مرکز تبیان

فاجعه غم‌انگیز و تأسف‌بار انفجار تروریستی در شهر مزار شریف که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از نیرو‌های خدوم خبرگزاری آوا و مرکز تبیان، و شرکت‌کنندگان در همایش "مهدویت، رسانه و ترویج فرهنگ" شد، همکاران شما در خبرگزاری بین المللی ابنا را عزادار کرد.

دشمنان با این عمل سبعانه و تروریستی ثابت کردند، نه تنها داعیه اسلام و حق‌پرستی آن‌ها، پوچ و پوشالی است که به هیچ یک از موازین انسانی نیز پایبند نیستند. این انفجار، اوج ضعف و نشان واضحی از افول دشمنانی است که پیوسته در تلاشند تا آرامش را از مردم شریف افغانستان سلب کنند.

تروریست‌های تکفیری هفتم دی ماه سال ۱۳۹۶ نیز ساختمان خبرگزاری صدای افغان و مرکز فرهنگی تبیان را در کابل هدف قرار دادند. هدف قرار دادن دوباره مجموعه شما آن هم در حین برگزاری همایش "مهدویت، رسانه و ترویج فرهنگ" و تجلیل از خبرنگاران فعال، نشان از راه درست و پیروی از مسیر اصلی رسول رحمت و فعالیت شبانه‌روزی و خالصانه شما در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ سازی دارد. چرا که دشمنان، با مهدویت، رسانه و ترویج فرهنگ اسلام ناب مشکل دارند و اگر مسلمانان از سوی رسانه‌های آگاه به زمان و بصیر از اوضاع جهان آگاه باشند، به دام کوردلان و متحجرانِ داعشی و دست نشانده استعمار نخواهند افتاد.

همکاران شما در خبرگزاری بین‌المللی ابنا با محکوم کردن این جنایت ددمنشانه، مراتب همدردی خود را با مردم افغانستان اعلام می‌دارند.

به این وسیله اعلام می‌داریم که در کنار شما و مردم مظلوم افغانستان هستیم و از خداوند برای شهدای این حادثه تلخ و ناگوار، رحمت و رضوان؛ و برای مجروحان، صحت و شفای عاجل مسئلت کرده و از او می‌خواهیم دل‌های مصیبت دیده شما عزیزان را لبریز از صبر و سکینه فرماید.

خبرگزاری بین‌المللی اهل بیت (ع) ـ ابنا

گفتنی است که در حمله تروریستی روز گذشته به دفاتر خبرگزاری صدای افغان(آوا) و مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان در مزارشریف، ۴۰ تن از فعالین رسانه ای و فرهنگی شهید و زخمی شدند.

.................

پایان پیام/ ۲۱۸

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
5-3=? کد امنیتی