سخنران عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مراسم تجلیل و تکریم از 54 شهید دفاع مقدس ناجا

Thursday, 02 November 2017
عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) اظهار داشت: شهیدان از بهترین ها یعنی جان هزینه کردند، ملتی که می خواهد بزرگواری خود را حفظ کند باید هزینه اش را هم بپردازد، 38 سال ملت هزینه اش را پرداخته است، باز هم می پردازد.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مراسم تجلیل و تکریم از 54 شهید دفاع مقدس ناجا که  در ستاد ناجا برگزار شد پس از اقامه نماز با حضور فرمانده نیروی انتظامی، معاونان و فرماندهان پلیس و در جمع خانواده های این شهدای بزرگوار اظهار داشت: خوشامدید، شهیدان عزیز، همرزمانتان و همکارانتان امروز در این مراسم آمده اند تا تجدید بیعت داشته باشند با راهی که رفتید با مسیری که شما طی کردید و جانتان را پای آن گذاشتید.

آیت الله «سید احمد خاتمی» اضافه کرد: بحمداله همرزمان شما افتخار آفریدند و مدام افتخار می آفرینند نهاد خدمتگزار نیروی انتظامی بحمداله خوش درخشیده و روز به روز در حال درخشش بیشتر است افتخار بر شما که لبخند رضایت را بر لبان جانشین امام زمان (عج) ولی فقیه مان آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) نشاندید.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مراسم امروز یک مراسم تشریفاتی معمولی و مرسوم نیست، یک مراسم هدفمند است، مراسمی که با خود  پیام ها دارد نخستین پیام این مراسم از سوی همرزمان شما ادامه دادن آرمان های بلند شهدا است چرا که حاکمیت دین، آرمان بلند شهیدان بود.

این مقام مسئول اضافه کرد: این شهدای عزیز فداکاری کردند ، جانشان را کف دست گذاشتند به صحنه نبرد رفتند تا پرچم دین در این سرزمین در اهتزاز باشد. بعد از سه دهه از فداکاری شما عزیزان سربلندیم که ابراز کنیم امروز پرچم دین در این کشور در اهتزاز است.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: حرف نخست، دین است گرچه کسانی این فضای معطر را برنمی تابند اما برخلاف تلاش های دشمن پرچم دین دراین کشور در اهتزاز است.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: ببینید عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) چه ها می کند از سراسر کشور بیش از دو میلیون نفر آماده اند از نجف تا کربلا راهپیمایی کنند بگویند حسین جان آن روز تو و عزیزانت را مظلومانه به شهادت رساندند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: موج عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) کولاک می کند و کشورهای اسلامی حتی شیعیان مظلوم عربستان خودشان را برای حضور در مراسم بیست میلیونی مانور بزرگ اربعین و عشق به اهل بیت (ع) آماده کرده اند.

وی بیان کرد: شهیدان، همرزمانتان آمده اند بگویند ما تا آخرین نفس در این کشور از اباعبدالله الحسین (ع) حمایت می کنیم؛ دومین پیام برگزاری این مراسم این است شهدای عزیز فداکاری کردید تا استقلال به غارت رفته این کشور به ملت برگردد، کشوری که 57 سال زیر چکمه های مستکبران بود و صاحبخانه های این کشور یعنی مردم هیچ کاره بودند این استقلال به غارت رفته، به برکت خون این شهدا برگشت و دشمنان گاه گاهی در خواب و خیالشان بر آنند که به استقلالمان آسیب برسانند، اما به فضل الهی نخواهند توانست، چنین کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این ملت تا ابد دیگر اجازه نخواهد داد بیگانگان بر سرنوشتشان حاکم باشند ، گفت: سومین پیام برگزاری این مراسم این است که این شهیدان ارمغان های فراوانی برای ملت ما داشته اند، برترین سوغاتشان برای ملت تشکیل نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه این عزیزان خدمتگزار با تمام قوا و عشق از یادگاران ارزشمند شما هستند که وظیفه پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی را برعهده دارند، گفت: تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا گفته که هدف ما تغییر نظام انقلاب اسلامی ایران است، باید به این دیپلمات نادان بگوییم این آرزو را به گور خواهید برد.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: بحمدالله نظام مقدس جمهوری اسلامی که روز اول ساقه ای نازک بود، امروز شجره طیبه تنومندی شده است که حتی تندبادها هم کمترین تأثیری بر آن ندارد، نظام اسلامی که شما عزیزان پاسدار امنیت آن هستید، ماندنی است و با عنایت خدا روز به روز راه ها گشوده و گشوده تر می شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: دشمنان چه ها می خواستند بکنند و موفق نشدند، آنان اسرائیل جدید می خواستند به وجود بیاورند اما دیدید که چطور آمریکا، عربستان و اسرائیل تودهنی خوردند که حتی توان بلند شدن هم ندارند، این یعنی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه، این یعنی وحدت دولت های اسلامی این نظام به لطف خدا نظامی ماندنی است و تمام وجودش را برای تحقق آرمان های اسلامی به کار می گیرد.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: چهارمین هدف از برگزاری مراسم تجلیل شهیدان گرانقدر ژاندارمری سابق مسئله ولایت مداری است، هرکدام از این شهدای عزیز که در محضرشان هستیم اگر وصیت نامه نوشته باشند از درخشنده ترین سطورات آن این است که سفارش کرده اند؛ ولی امرتان را تنها نگذارید پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه الحمدلله فضای حاکم در کشور فضای ولایت مداری و اطاعت از رهنمودهای ولایت فقیه است، اضافه کرد: شهیدان عزیز، این همرزمان شما هستند که آمده اند تا بگویند، ما نیز مانند شما و به یاری خدا ولی فقیه مان را تنها نخواهیم گذاشت.

این مقام مسئول تأکید کرد: پنجمین پیام برگزاری این مراسم با شکوه این است که تجربه نشان داده راه شهدا، تنها راه صحیح مقاومت در برابر دشمنان کینه توز است.

آیت الله خاتمی بیان کرد: البته که زندگی با عزت هزینه دارد، این شهیدان از بهترین ها؛ یعنی جان هزینه کردند، ملتی که می خواهد بزرگواری خود را حفظ کند باید هزینه اش را هم بپردازد، 38 سال ملت هزینه اش را پرداخته است، باز هم می پردازد.

این مقام مسئول تأکید کرد: اگر می خواهید مجد و عظمت داشته باشید، در راه حق خسته نشوید و ملت ایران ملتی خستگی ناپذیر است که در این راه دشمن را خسته می کند اما خود خسته نمی شود.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) یادآور شد: بدعهدی ها نشان داد؛ دشمنان ضددین مذاکره نمی شناسند و مذاکره را ابزاری برای شیطنت خود در رسیدن به اهداف شومشان می دانند.

آیت الله خاتمی بیان کرد: آخرین پیام برگزاری این مراسم باشکوه این است که همرزمان شهدا مانند آنان بصیرت دارند و تحت تأثیرشعارهای دروغین و به ظاهرزیبای دشمنان فریفته نمی شوند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا حقوق بشر را قبول ندارد تا مدافع آن باشد، هنوز هم تبعیضات نژادی در آنجا حاکم است و انسانیت حرمت ندارد، این در حالی است که با کمال وقاحت دم از حقوق بشر می زند و ایران را که در خط مقدم حقوق بشر است، ضد حقوق بشر معرفی می کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: آمریکا تروریست پرور است و داعش را در دامن خود پرورش داده و می دهد، باید خجالت بکشد که دم از مبارزه با تروریست می زند این شعارها نخ نما شده و دوره اش گذشته است.

آیت الله خاتمی افزود: بصیرتی که ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی بدست آورده این است که شما را می شناسد و از عمق جان باور دارد که همانطور امام (ره) فرمودند آمریکا دشمن بزرگ ماست.

Ahl Al-Bayt World Assembly

The Ahl al-Bayt World Assembly  is an international non-governmental organization (INGO) that was established by a group of Shiite elites under the supervision of the great Islamic authority of the Shiites in 1990 to identify, organize, educate and support the followers of Ahl al-Bayt.

  • Tehran Iran
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

Contact Us

Issue
Email
The letter
7*2=? Captcha