بسته محتوایی ویژه ایام حج به ۲۱ زبان در شبکه بین‌المللی معارف اهل بیت(ع)

السبت, 15 حزيران/يونيو 2024

برای بهره‌مندی مبلغان از محتوای متقن و صحیح، بسته محتوایی ویژه ایام حج به همت معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در بستر شبکه معارف اهل‌بیت(ع) تهیه گردیده است.

بسته محتوایی ویژه ایام حج به ۲۱ زبان در شبکه بین‌المللی معارف اهل بیت(ع)

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت (ع) - برای بهره‌مندی مبلغان از محتوای متقن و صحیح، بسته محتوایی ویژه ایام حج به همت معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در بستر شبکه معارف اهل‌بیت(ع) تهیه گردیده است.

در این مجموعه محتوایی بیش از 1000 منبع محتوایی به 21 زبان شامل زبان‌های فارسی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، ترکی‌استانبولی، روسی و ... در قالب کتاب الکترونیکی و مقاله فراهم گردیده است.

از ویژگی‌های این بسته محتوایی، دسترسی به منابع به صورت شبکه‌ای است به این نحو که با انتخاب یک منبع توسط کاربر، ترجمه به زبان‌های مختلف و همچنین منابع مرتبط به آن، نیز برای کاربر به نمایش داده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌‎های این شبکه، نمایش مصور داده‌ها به صورت گراف دانش است. گراف‌های دانش داده‌ها را به شکل گرافیکی سازماندهی نموده و روابط بین آن‌ها را به طور دقیق نمایش می‌دهد.

راهنمای استفاده از محتوای شبکه به شرح زیر است:

1. کاربران با ثبت‌نام در شبکه معارف اهل‌بیت(ع) می‌توانند از امکاناتی مانند پروفایل شخصی، یادداشت‌برداری و ... استفاده نمایند.

2. کاربران می توانند با استفاده از فیلتر‌های مختلف منابع را بر اساس نوع محتوای، موضوع، زبان، ناشر و ... انتخاب نمایند. همچنین با استفاده از گراف‌های تولید شده در شبکه به مرور موضوعی و انتخاب منابع مورد نیازشان بپردازند.

3. همه منابع در این پایگاه دارای محتوای است و برای دسترسی به محتوای منابع، به سطح نمود(نمونه) اثر مراجعه نمایید. منابعی که به صورت مقاله است، دسترسی مستقیم به محتوای مقاله، از طریق لینک تعبیه شده با عنوان "شناسگر جهانی منبع" در بخش اطلاعات خلاصه و نمود اثر فراهم است.

4. در بخش شی مرتبط، تمام آثار مرتبط با هر اثر از جمله ترجمه به زبان‌های گوناگون در دسترس می‌باشد و کاربران می‌توانند ترجمه زبان مورد نظر را انتخاب نمایند.

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

المجمع العالمي لأهل البيت (علیهم السلام)

المجمع العالمي لأهل البيت عليهم السلام، منظمة غير حكومية وعالمية شيعية تعنى بنشر معارف أهل البيت عليهم السلام وترسيخ الوحدة الإسلامية والعمل على اكتشاف وتنظيم أتباع العترة الطاهرة (ع) وتعليمهم ودعمهم.

أنشئت المنظمة علي يد نخبة من الشيعة ويشرف عليها الولي الفقيه والمرجعية الشيعية العليا.

قد قامت المنظمة منذ تأسيسها بدور إيجابي في المستوي العالمي في ترسيخ أسس الوحدة بين مختلف المذاهب الإسلامية.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

اتصل بنا

موضوع
البريد الإلكتروني
الرسالة
6+5=? قانون الضمان