بازدید حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سعید بهمن‌پور از خبرگزاری ابنا

چهارشنبه, 20 تیر 1403

حجت الاسلام بهمن پور نویسنده، پژوهشگر دینی و رئیس سابق کالج اسلامی لندن از خبرگزاری بین المللی اهل‌بیت(ع) بازدید کرد.

بازدید حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سعید بهمن‌پور از خبرگزاری ابنا
به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت (ع) - حجت الاسلام و المسلمین دکتر «محمد سعید بهمن پور» نویسنده، پژوهشگر دینی و رئیس سابق کالج اسلامی لندن پیش از ظهر امروز ـ چهارشنبه 20 تیر ۱۴۰۳ ـ از خبرگزاری بین المللی اهل‌بیت(ع) بازدید کرد. وی ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف و فعالیت‌های این رسانه دینی و بین‌المللی، پیشنهاداتی برای پیشبرد بهتر امور داشت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن‌پور با اشاره به اینکه آیت‌الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در فعالیت‌های خود پیشرو بوده‌ است به فعالیت‌های اخیر خبرگزاری ابنا اشاره کرد و گفت: طراحی استادانه‌ای در بازسازی محیط خبرگزاری ابنا انجام گرفته،  فعالیت‌های بزرگی در این خبرگزاری صورت گرفته و پیشرفت خوبی کرده است.
 
وی مخاطب‌شناسی و نسبت‌سنجی بین فعالیت زبان‌های مختلف و جامعه مخاطب هر کدام از زبان‌ها را ضروری خواند و گفت: پیام اهل‌بیت علیهم‌السلام نه فقط مخاطب شیعی و اسلامی دارد که برای همه مردم جهان سودمند است و لازم است محتوای ما به گونه‌ای طراحی و تولید و منتشر شود که بیشترین مخاطب و بهره‌مندی را به دنبال داشته باشد.
 
دکتر بهمن‌پور به ورود خبرگزاری ابنا در عرصه تولیدات ویدئویی و چندرسانه‌ای اشاره و تصریح کرد:  دنیای امروز، دنیای مستندسازی است و خوب است خبرگزاری ابنا به سمت تولید مستند‌های تحقیقی حرکت کند.
 
وی حضور جدی در شبکه‌های اجتماعی را ضروری خواند و اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از خبرگزاری‌ها و حتی سازمان‌های بین‌المللی، حضور موثر در این فضا ندارند حال آنکه تعامل با مخاطب و پاسخگویی سریع به مخاطبان می‌تواند نقش ویژه‌ای در پیشبرد فعالیت‌ها داشته باشد.
 
در ابتدای این دیدار، حسن صدرایی عارف سرپرست خبرگزاری ابنا گزارش کوتاهی از فعالیت‌های ابنا ارائه داد.
 

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن‌پور در مصاحبه با خبرگزاری ابنا به مولفه‌های نشر  معارف اهل‌بیت(ع) با زبان هنر پرداخت که مصاحبه با این شخصیت دینی و بین‌المللی به زودی منتشر می‌شود.

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
2-1=? کد امنیتی