تهیه بسته محتوایی ویژه ایام ارتحال امام خمینی(ره) در شبکه معارف اهل‌بیت(ع)

شنبه, 12 خرداد 1403

بسته محتوایی ویژه ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در بستر شبکه معارف اهل‌بیت(ع)، تهیه شده است.

تهیه بسته محتوایی ویژه ایام ارتحال امام خمینی(ره) در شبکه معارف اهل‌بیت(ع)

به گزارش پایگاه رسمی مجمع جهانی اهل بیت (ع)- برای بهره‌مندی مبلّغان از محتوای مُتقن و صحیح، بسته محتوایی ویژه ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به همت معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در بستر شبکه معارف اهل‌بیت(ع) تهیه گردیده است. 

این مجموعه شامل 200 منبع محتوایی به 17 زبان دنیا از جمله فارسی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، ترکی‌استانبولی، روسی و ... در قالب کتاب الکترونیکی و مقاله می‌باشد. همچنین دسترسی به منابع به صورت شبکه‌ای است که با انتخاب یک منبع توسط کاربر، ترجمه به زبان‌های مختلف و منابع مرتبط با آن نمایش داده می‌شود. 

از دیگر ویژگی‌‎های این شبکه، نمایش مصوّر داده‌ها به صورت «گراف دانش» است. گراف‌های دانش، داده‌ها را به شکل گرافیکی سازماندهی نموده و روابط بین آن‌ها را به طور دقیق نمایش می‌دهد. از مهم‌ترین کارکردهای گراف‌های دانش، کشف الگوها و روابط بین موجودیت‌های داده‌ای است که درک تعاملی و تصویری مناسبی را برای کاربران شبکه معارف اهل‌بیت(ع) فراهم می‌کند.

بسته محتوایی ویژه ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) از طریق لینک قابل مشاهده است.

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
6+1=? کد امنیتی