حضور انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی مشهد

دوشنبه, 26 شهریور 1403

انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی مشهد شرکت می‌کند.

حضور انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی مشهد

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت (ع) - انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی مشهد شرکت می‌کند.

«مصطفی بهبهانی‌پور» مدیرکل خدمات فرهنگی و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اعلام این خبر افزود: انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) با هدف عرضه آثار حوزوی و تخصصی خود در نهمین دوره نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی که از 26 شهریورماه شروع و تا دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می گردد، حضور می‌یابد. 

وی افزود: مطابق اعلام رسمی مسئولان محترم نمایشگاه، 140 ناشر کشوری و بین‌المللی در این دور از نمایشگاه حاضر و آخرین منشورات خود را عرضه می‌کنند. 

بهبهانی پور اشاره کرد: این نمایشگاه با حمایت آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود و به منظور حمایت از فرهنگ کتابخوانی، مقرر شد تا بن حمایتی خرید کتاب در میان علاقه‌مندان توزیع گردد. 

1.00

لازم بذکر است نهمین دوره نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی به نشانی مشهد مقدس، خیابان امام رضا(ع)، مجتمع حوزوی حضرت آیت الله شاهرودی(ره)، از ساعت 8.30 لغایت 17.30 پذیرای عموم علاقه مندان خواهد بود.

ba6ca986-2c71-4211-922a-3f9d684bf039.jpg

 

 

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
3*3=? کد امنیتی