دو پیام تسلیت از آیت‌الله دری نجف‌آبادی

شنبه, 23 تیر 1403

نایب رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیام‌هایی، درگذشت مرحوم آیت الله حاج شیخ علی نکونام و مرحوم آقای حاج سید جواد حجازی را تسلیت گفت.

دو پیام تسلیت از آیت‌الله دری نجف‌آبادی

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت (ع) - نایب رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیام‌هایی، درگذشت مرحوم آیت الله حاج شیخ علی نکونام و مرحوم آقای حاج سید جواد حجازی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت‌الله « قربانعلی دری نجف‌آبادی» در پی درگذشت مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ علی نکونام گلپایگانی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

(انا لله و انا الیه راجعون)

ارتحال عالم ربانی و خدمتگزار از مکتب اهل البیت (علیهم السلام) مرحوم آیت ا... آقای حاج شیخ علی نکونام گلپایگانی «رض» که از علمای خدمتگزار و متعهد و وفادار نسبت به امام، رهبر عزیز و آرمانهای متعالی اسلامی و منشأ خیر و برکت بودند و از اعضای محترم جامعه مدرسین و اساتید و فضلای محترم حوزه علمیه مقدّسه قم و از دوستان بودند یادشان به خیر و راهشان پر رهرو.

اینجانب ضمن تسلیت به مقام معظّم رهبری «مدظله العالی»، حوزه مقدّسه علمیه قم، دوستان، شاگردان و ارادتمندان به آن بزرگوار و بیت مکرّم مرحوم آیت ا... العظمی گلپایگانی (رض) و بیت شریف آن مرحوم از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر و حسن توفیق و برای رهبر عزیز و مراجع عالیقدر سلامت و عافیت و برای اسلام و جبهه مقاومت پیروزی و سربلندی مسئلت می نمایم.

خداوند متعال به همه ما توفیق خدمت و حسن عاقبت کرامت فرماید و در جوار صاحب این ایام نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و اصحاب و انصارش توفیق حضور کرامت فرماید ان شاء ا... .

بمنّه و کرمه  

دری نجف آبادی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک

همچنین متن پیام آیت الله دری نجف آبادی در پیامی رحلت پدر حجه الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علی اصغری حجازی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

( انا لله و انا الیه راجعون)

برادر گرامی جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علی اصغری حجازی دامت توقیقاته

سلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

ارتحال پدر بزرگوارتان ابوالشهیدین مجاهد خدوم و خادم الحسین (علیه السلام) مرحوم آقای حاج سید جواد حجازی (رض) که عمر شریف خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی و اهل البیت (علیهم السلام) و مردم شریف و نیازمندان و ایتام و تأمین سلامت جامعه صرف نمودند و از ارادتمندان دیرین امام  راحل (رض) و یاران وفادار رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بودند و فرزندان برومندی را تقدیم اسلام و جبهه حق نموده از جمله شهیدان عزیز و گرانسنگ شهید سید محمد باقر و سید جعفر حجازی (رض) و نیز برادر و فرزند برومند و خدمتگزاری مانند جناب عالی و دیگر عزیزان تربیت نموده و الگویی از وفاداری و صفا و خدمت به اسلام و مردم و مجاهدت در راه حق بودند را به رهبر عزیز و بزرگوار و آن برادر متعهّد و خدمتگزار و سایر عزیزان و والده مکرّمه و بیت شریف و مکرّم حجازی و مردم شریف استان همدان تسلیت عرض می نمایم.

خداوند منّان را سپاسگزارم که در سایه الطاف بیکران او این همه توفیق و عنایت شامل و در ایام عاشورای امام حسین (علیه السلام) به کاروان ثارالله (علیه السلام) پیوستند و سرانجام در جوار حضرت ثامن الائمه (علیه السلام) مأوی گزیدند عاش سعیدا و مات سعیدا حشره الله مع الشهداء والصلحا والصدیقین بحقّ محمّد و آله الطاهرین.

برای رهبر عزیز و بزرگوار و آن برادر وفادار و خدمتگزار و دودمان مکرّم حجازی و همه خدمتگزاران عرصه های جهاد و اجتهاد آرزوی سلامت و حسن عاقبت دارم.

ارادتمند و ملتمس دعای خیر

دری نجف آبادی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
9*2=? کد امنیتی