پیام تسلیت آیت‌الله «رمضانی» در پی شهادت رئیس‌جمهور ایران و هیأت همراه

دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در پیام تسلیت خود نوشت: یقین واثق دارم این ضایعه‌ی غمبار، به فضل خدا در جهاد خدمت و صفوف آهنین ملت ایران اسلامی، نه‌تنها خللی ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه به تعبیر امام راحل، «خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند و الله نگهدار این ملت و مظلومان جهان است».

پیام تسلیت آیت‌الله «رمضانی» در پی شهادت رئیس‌جمهور ایران و هیأت همراه

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت (ع) - در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه ایشان، پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان اسلامی، صادر شد.

متن پیام آیت‌الله «رمضانی» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

 درگذشت شهادت‌گونه عالم عامل، تلاشگر خستگی‌ناپذیر، خادم آستان اهل‌بیت علیهم‌السلام؛ رئیس‌جمهور عزیز، مخلص، خدوم و مردمی آیت‌الله جناب آقای سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه؛ حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌ جناب آقای آل‌هاشم، نماینده‌ محبوب ولی‌فقیه و نماینده‌ محترم مردم شریف‌ آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان‌ رهبری، جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان، وزیرمجاهد و متین امورخارجه و جناب دکتر رحمتی، استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و دیگر همراهانشان؛ آن مخلصان بی ادعا؛ و آن خدمتگزاران «امام امت» و «امت امام» را محضر ولی‌الله‌الاعظم «روحی له الفدا» و رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظه‌الله تسلیت عرض می‌نمایم و برای خانواده‌های این شهدای گرانقدر و بازماندگانشان صبر و تسلّای قلب را مسالت می‌نمایم. یقین واثق دارم این ضایعه‌ی غمبار، به فضل خدا در جهاد خدمت و صفوف آهنین ملت ایران اسلامی، نه‌تنها خللی ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه به تعبیر امام راحل، "خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند و الله نگهدار این ملت و مظلومان جهان است".

مسلما راه شهدا راه ما؛ و رسم و ادب الهی ایشان مرام جاودانه‌ی همه‌ی حق‌جویان و حق‌طلبان عالم، باقی خواهد ماند.

رضا رمضانی

نظر دهید

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام)، به عنوان یک تشکل جهانی و غیردولتی، از طرف گروهی از نخبگان جهان اسلام تشکیل شده است. اهل‎بیت(علیهم‎السلام) به این دلیل بعنوان محور فعالیت انتخاب شده‎اند که در معارف اسلامی در کنار قرآن، محوری مقدس را که مورد پذیرش عامه مسلمین باشد، تشکیل می‎دهند.
مجمع جهانی اهل‎بیت(علیهم‎السلام) دارای اساسنامه‎ای مشتمل بر هشت فصل و سی و سه ماده است.

  • ایران - تهران - بلوارکشاورز - نبش خیابان قدس - پلاک 246
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

تماس با ما

موضوع
ایمیل
متن نامه
9-7=? کد امنیتی