پیام تسلیت آیت الله محمدی عراقی عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در پی حادثه زلزله غرب کشور

«آیت الله محمود محمدی عراقی» عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه زلزله غرب کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

«آیت الله محمود محمدی عراقی» عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه زلزله غرب کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت وی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه اسفناک زلزله در مناطق مرزی به ویژه استان کرمانشاه که به رقم گزارش‌های اولیه موجب از دست رفتن جان تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان شد و جمعی از عزیزانمان مجروح و مصدوم شدند، موجی از غم و اندوه در سراسر کشور به وجود آورد.

این مصیبت بزرگ را به خانواده‌های عزادار که مورد آزمایش الهی قرار گرفته و همه مردم شریف استان تسلیت عرض می‌کنم و برای جانباختگان غفران و رحمت الهی و برای همه بازماندگانشان اجر و صبر مسئلت دارم.

سرپل ذهاب، ازگله و ثلاث باباجانی بیشترین خسارت را متحمل شده‌اند و مشکل روشنایی، آب شرب و اسکان مردم و نیز آواربرداری مناطق فرسوده وجود دارد.

خدمت نمایندگان محترم مقام معظم رهبری در استان های کرمانشاه و ایلام عرض تسلیت دارم.

بدون شک مسئولین و نهادهای ذیربط حداکثر تلاش خود را برای امدادرسانی و کاهش آلام هموطنان عزیز به کار خواهند برد و مردم عزیز استان نیز به یاری عزیزان مصیبت‌زده با هر وسیله ممکن خواهند شتافت.

اینجانب نیز در اولین فرصت برای عرض تسلیت و مشارکت در این غم بزرگ خدمت عزیزانم خواهم رسید.

امید است با مقاوم‌سازی مسکن‌های مردم در شهر و روستا در آینده شاهد چنین مصیبت‌هایی نباشیم ان‌شاءالله.

اللهم اغفر لنا و لهم انک رحیم غفور

انما یوفی الصابرون اجرهم بغیر حساب

محمود محمدی عراقی

Ahl Al-Bayt World Assembly

The Ahl al-Bayt World Assembly  is an international non-governmental organization (INGO) that was established by a group of Shiite elites under the supervision of the great Islamic authority of the Shiites in 1990 to identify, organize, educate and support the followers of Ahl al-Bayt.

  • Tehran Iran
  • 88950827 (0098-21)
  • 88950882 (0098-21)

Contact Us

Issue
Email
The letter
1+7=? Captcha